Продавець Torin (BigRed) - гаражне обладнання №1 розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
158 відгуків
Torin (BigRed) - гаражне обладнання №1
+380 (67) 445-34-31
+380 (93) 445-34-31
Кошик
влево
  • Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3, фото 2
  • Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3, фото 3
  • Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3, фото 4
  • Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3, фото 5
  • Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3, фото 6
  • Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3, фото 7
  • Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3, фото 8
  • Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3, фото 9
вправо
Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3

Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3

  • Немає в наявності
  • Код: X-431 PRO3

63 000 ₴

+380 (67) 445-34-31
  • +380 (93) 445-34-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3
Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3Немає в наявності
63 000 ₴
+380 (67) 445-34-31
  • +380 (93) 445-34-31
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Мультімарочний автосканер LAUNCH X-431 PRO3 НОВИНКА! X-431 PRO3 Екран 10.1", батарея 7000магод, процесор 1,4 ГГц, оперативна пам'ять 2Гб, понад 110 програм + новий покращений адаптер DBScarV. При купівлі сканера до кінця 2019 року - безкоштовні оновлення програмного забезпечення протягом 3-х років в подарунок. Відмітні особливості: Програмно-апаратна платформа високої продуктивності на базі 4-х ядерного процесора з частотою 1.4 ГГц, що дозволяє мінімізувати час, що витрачається на діагностику; Повнофункціональний планшет з операційною системою, що дозволяє встановлювати будь-які робочі програми, а також передавати, переглядати і зберігати дані в реальному часі; Бездротове з'єднання діагностичного інтерфейсу автомобіля і автосканер Launch X431 PRO3 (version 2017) за допомогою Bluetooth-адаптера останнього покоління DBScar5, який дає можливість проводити віддалену діагностику на відстані до 10 метрів від автомобіля; Вбудований Wi-Fi дає прямий доступ в Інтернет для простої і швидкої реєстрації приладу, завантаження оновлень, а також отримання інформаційної підтримки; Максимально простий і зручний інтерфейс з високим рівнем русифікації; Можливість підключення додаткового модуля Launch HD BOX 3, що дозволяє діагностувати вантажні автомобілі; Опціональна можливість друку результатів діагностики (при купівлі опціонального Wi-Fi принтера). Функціональні особливості: Ідентифікація систем ЕБУ і виведення їх паспортних даних з можливістю роздруку через USB-з'єднання; Читання і видалення кодів помилок у системах автомобіля; Тести для автоматичного читання DTC у всіх ЕБУ з функцією складання DTC-звітів; Читання поточних системних параметрів; Читання потоків даних в системах транспортного засобу; Тести (активація, управління) виконавчих механізмів; Адаптація та кодування ЕБУ; Спецфункции (у окремою програмою); Автоматичне визначення автомобіля по VIN-номеру; Функція віддаленої діагностики. Ми надаємо 2 роки ОФІЦІЙНОЇ гарантії від виробника на сканер X-431 PRO3. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В КОМПЛЕКТІ 1. Demo - демонстраційний режим Програми для сервісного обслуговування 2. Reset battery matching 3. Reset exhaust 4. Reset solar term door matching 5. Reset tire pressure monitoring system maintenance 6. Reset Brake diagnosis software (Reset brake zero diagnostic software) 7. Reset SAS diagnosis software (Reset software reset diagnosis of steering angle sensor) 8. Smart OBDII – EOBD 9. X431 Auto Search (програма автопошуку блоку управління) США 10. America Ford 11. Chrysler 12. GM 13. X431, Acura 14. X431, Dodge 15. X431, INFINITI 16. X431, JEEP 17. X431, Lexus 18. X431, Lincoln Австралія 19. Australia Ford 20. Holden Бразилія 21. Brazil GM 22. X431, Brazil Fiat Китай 23. Brilliance Auto 24. BYD (Flyer) 25. Changan vehicle 26. ChangCheng (GreatWall) 27. Changhe 28. Chery (QIRUI) 29. Foton 29. GEELY (HaOQing) 30. Gonow Auto 31. HaFei 32. Haima 33. JAC car 34. Jiangling 35. Reset battery matching diagnostic software 36. Reset diesel particulate filter regeneration maintenance 37. Reset exhaust diagnostic software 38. RESET injector diagnosis software encoding 39. RESET security 40. RESET tooth learning diagnosis software 41. Reset Oil diagnosis software (Reset machine oil Zero diagnostic software) 42. SGMW 43. Tianjin FAW 44. Weili 45. X431, ECUAID 46. X431, LUXGEN 47. Xiamen Golden 48. XiaoKang 49. XinKai 50. ZhongShun 51. Zhongxing 52. ZOTYE Іран 53. X431, SAIPA Європа 54. Audi 55. Benz 56. BMW 57. Citroen 58. Ford Europe 59. Fiat 60. Jaguar 61. Lancia 62. Landrover 63. Opel 64. Peugeot 65. Porsche 66. Renault 67. Romeo 68. Rover 69. Saab 70. Seat 71. Skoda 72. Smart 73. Transporter&V-Class 74. Volkswagen 75. Volvo 76. X431, Bentley 77. X431, Bugatti 78. X431, Maybach 79. X431, Rolls Royce Індія 80. Mahindra 81. MalaysiaAsiaPacificPerodua specialdiagnosticsoftware 82. MalaysiaAsiaPacificproton specialdiagnosticsoftware 83. MARUTI 84. TATA 85. X431, INDIAN MAHIDRA diagnostic software 86. X431, INDIAN MARUTI diagnostic software 87. X431, INDIAN TATA diagnostic software Японія 88. X431, SAIPA diagnostic software 89. Daihatsu 90. Honda 91. JPIsuzu 92. Mazda 93. Mitsubishi 94. Nissan 95. Subaru 96. Suzuki 97. Toyota Корея 98. Daewoo 99. Hyundai 100. Kia 101. KIAK 102. Modern Koreanregional diagnosticsoftware 103. Ssangyong 104. X431, Samsung diagnostic software Малайзія 105. Perodua 106. Proton Росія 107. GAZ 108. VAZ Африка 109. S. Africa Opel Тайланд 110. Thailand Isuzu Не рекомендуємо використовувати прилад для діагностики вітчизняних авто, таких як Daewoo (Деу), ЗАЗ, ВАЗ, ГАЗ, УАЗ і тим більше для діагностики вантажного автотранспорту - прилад може вийти з ладу із-за неправильної розпіновки або перенапруги на діагностичної колодки! Для діагностики вітчизняного автотранспорту рекомендуємо використовувати в комплекті з X-431 PRO3 - сканер СКАНМАТИК 2. Базові функції Ідентифікація Ідентифікація – це зчитування з ЕБУ ідентифікаційних даних блоку управління та/або автомобіля в цілому. Як правило, в ЕБУ є інформація про тип блоку управління, номер версії програмного і апаратного забезпечення, VIN-номер автомобіля та ін Часто ця можливість недооцінюється. Треба пам'ятати, що ця інформація потрібна і для контролю коректності вибору варіанту блоку управління (а відповідно і діагностичного протоколу) в сканері для правильного підбору технічної документації в процесі подальшої поглибленої діагностики та ремонту автомобіля. На ряді автомобілів, де автоматичне визначення типу блоку управління відсутня, функція ідентифікації дає можливість правильно переобрати тип блоку управління, з'єднавшись «хоч через який-небудь» протокол і подивившись паспорт блоку. При наявності автоматичного визначення типу блоку, функція дає можливість переконатися у правильності вибору типу блоку. У випадках, коли тип блоку прямо не вказується в паспорті блоку, уточнити його можна в будь-якій пошуковій системі забивши у неї номер програмного та/або апаратного забезпечення блоку. Зчитування і розшифровка кодів несправностей У процесі роботи електронний блок управління стежить за параметрами роботи автомобіля за показаннями датчиків. У тому випадку, якщо ЕБУ вважає некоректні дані з датчиків або неправильно визначить розрахункові величини на їх основі (наприклад, ЕБУ фіксує обрив лінії датчика, коротке замикання, відхилення даних з датчика від нормативів тощо), то в пам'ять ЕБУ записується так званий код несправності (DTC - Diagnostic Trouble Code), який містить інформацію про виниклу неполадку. Зчитування кодів несправностей - це основна функція будь-якого сканера. Вона дозволяє, наприклад, виявляти "блукаючі" несправності, які ніяк себе не проявляють на момент діагностики, проте були зафіксовані блоком управління (контролером) в якийсь момент раніше. Зчитування знімка параметрів (Freeze Frame) Деякі системи самодіагностики на момент виявлення несправності не тільки фіксують код несправності, але і значення основних поточних параметрів роботи двигуна. За допомогою сканера діагност має можливість отримати цю інформацію і зробити висновки, у яких обставин (і з-за чого конкретно) виникла несправність. Стирання кодів несправностей з пам'яті ЕБУ Цю операцію проробляють тоді, коли причина, що викликала запис коду несправності, усунена або хочуть відсіяти випадково виниклі коди несправностей - наприклад, в результаті випадкового попадання в який-небудь датчик бруду або води (при цьому "реальна" несправність після очищення пам'яті ЕБУ з'явиться знову або взагалі не буде стерта). Зчитування поточних параметрів (Data Stream, Live Data, Measuring values) В цьому режимі є можливість зчитувати за допомогою сканера одержувану електронним блоком управління інформацію з датчиків з метою її аналізу. Користуючись цією можливістю, діагност може продіагностувати несправний автомобіль, навіть якщо ЕБУ не зміг розпізнати виник збій і не записав якісь коди несправностей. Активація або управління виконавчими механізмами У цьому режимі діагност отримує можливість безпосередньо зі сканера через ЕБУ управляти тими механізмами, якими управляє ЕБУ - різними клапанами, вентиляторами, форсунками, індикаторами та ін., переконуючись в їх механічної або електричної справності. Спеціальні функції: Адаптація (Adaptation) і базові установки (Basic settings) Ця функція служить для з'єднання блоків управління між собою і/чи блоків управління і периферії (датчиків та виконавчих пристроїв) при заміні компонентів на нові, при зносі компонентів або після порушення налаштувань (наприклад, в результаті зняття/установки при ремонті). Приватним випадком адаптації є синхронізація між блоком управління двигуном і іммобілайзером. Кодування (Coding) Кодування - це зміна налаштувань блоку управління, зокрема, дані про комплектації системи управління. Наприклад, на BMW через процедуру кодування можна змінити параметри відображення інформації на приладовій панелі (милі/кілометри тощо), на VW-Audi "прописується" комплектація блоків управління (наприклад, у блоці управління двигуном прописується наявність автоматичної коробки передач та інші, в блоці управління подушками безпеки – конфігурація, тобто наявність передніх, бічних і пр. подушок) і т. д. Програмування (Programmimg, Flashing) Програмування - це зміна програми (прошивки пам'яті) електронного блоку управління. Відразу треба обмовитися, що X-431PRO, як і переважна більшість мультимарочных сканерів, функцій програмування не має. Крім того, природно, не можуть бути виконані деякі інші спеціальні функції, що вимагають онлайн доступу до дилерським серверів. Спеціальні функції розділу RESET OIL RESET Функція скидання індикації сервісних інтервалів заміни масла, технічного обслуговування тощо; RESET BRAKE Обслуговування гальмівної системи, зокрема, зведення / розведення механізмів електронного ручного гальма для його обслуговування; BLEEDING - сервісні функції прокачування гальмівної системи Ця сервісна функція забезпечує в процесі «класичної» процедури прокачування гальмівної системи максимально повне видалення повітря з компонентів гальмівної системи, насамперед, з гідроблоку ABS/ESP. При невиконанні цієї процедури повноцінне видалення повітря на гальмівних системах з ABS/ESP з одного прокачування є неможливим; SAS RESET - навчання датчиків кута повороту керма Суть цієї спеціальної функції полягає в запису в блок управління ESP або окремий блок управління датчика кута повороту керма, даних кута повороту керма, що відповідає нульовому куті, тобто положення керма при прямолінійному русі; BAT. RESET - обслуговування системи АКБ / реєстрація заміни АКБ тощо Суть цієї процедури полягає у занесенні в блок або блоки управління, які відповідають за режим заряду АКБ, інформації про заміну акумулятора, типу і ємності встановленого акумулятора. Виконання процедури забезпечує оптимальний режим заряду АКБ. Вважається, що невиконання процедури прописки знижує термін служби АКБ на 20-30%; ELEC. THROTTLE RLRN - навчання електронної дросельної заслінки Дана процедура дозволяє занести в блок управління двигуном інформацію про крайніх положеннях дросельної заслінки. Виконання процедури необхідно, так як дросельні заслінки мають певні допуски (відмінності) при виробництві і в процесі експлуатації піддаються як механічного зносу, так і нагромадження відкладень бруду, нагару та ін.; TPMS RESET - робота з системою контролю тиску в шинах Обслуговування системи потрібно при виході з ладу датчиків системи, при заміні датчиків (у тому числі при зміні коліс в зборі при переході літо-зима-літо), а на деяких системах і при підкачування коліс; DPF REG. (Regeneration) - запуск сервісної регенерації сажового фільтра Дана процедура запускає примусову регенерацію (у простолюдді «пропалення») сажового фільтра. Перед проведенням процедури обов'язково ознайомтеся з документацією за умовами початку та проведення процедури, а також з вимогами безпеки; GEAR LEARN - навчання датчиків положення колінчастого валу На деяких автомобілях (зокрема, GM-групи) в блок управління програмно закладаються жорсткі вимоги до параметрів сигналу датчика положення колінчастого валу. У підсумку після виконання ремонтних робіт та/або в результаті зміни характеристик датчика або задаючого вінця потрібно перенавчання блоку управління двигуном нових параметрів сигналу. IMMO - сервісні функції по роботі з іммобілайзером Як правило функції роботи з іммобілайзером можна розділити на дві групи: відновлення синхронізації між елементами системи. Насамперед – блоку управління двигуном і блоком іммобілайзера або блоком, що виконує функцію імобілайзера; операції з інформацією про ключі в блоці іммобілайзера – стирання інформації щодо ключів, перепрописка і/або додавання ключів; INJECTOR - прописка кодів форсунок в блок управління Ця спеціальна функція стосується систем прямого дизельного вприскування Common Rail, а також частини систем прямого уприскування бензинового (FSI, TFSI тощо). Форсунки таких систем є прецизійними вузлами і працюють зі надмалих періодами відкриття, що накладає дуже високі вимоги до обліку блоком управління продуктивності форсунок. Однак, яким би високотехнологічним не було виробництво, так чи інакше, двох однакових форсунок не буває, і відхилення від заданої в документації продуктивності, часу спрацьовування і пр., неминучі. Для частичной компенсации этих отклонений фактические параметры произведенной форсунки определяются на заводе, после чего отклонение фактических параметров от заданных кодируется, и эта маркировка наносится на форсунку. Далее диагност при выполнении данной специальной функции вносит в блок управления эти коды. Характеристики: Операционная система: Android 7.1.1 Интерфейс: Русский Процессор: 1,4ГГц, 4 ядра Экран: 10.1" (1280 x 800 px) Оперативная память: 2 ГБ Встроенная память: 16 ГБ Камера: 5 Мп Інтерфейс: GSM, GPS, Wi-Fi, Bluetooth Підтримка карт пам'яті: microSD до 128 Гб Батарея: 7000 mAh, Li-ion Робоча температура: 10℃ - 55℃ Розміри: 265 x 210 x 30 мм Вага: 892 р Активація мультимарочного автосканер X-431 PRO3
Основні
ВиробникLaunch
Країна виробникКитай
АдаптаціяТак
Можливість виходу на принтерТак
Ініціалізація кута повороту колісТак
Кодування блоків керуванняТак
Контроль оліїТак
Відображення поточних параметрів системиТак
Перевірка ESPТак
Перевірка виконавчих механізмівТак
Розблокування іммобілайзераТак
Скидання сервісних інтервалівТак
Управління виконавчими механізмамиТак
Читання і стирання кодів несправностейТак
  • Ціна: 63 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner